Przejdź do zawartości

Aplikacja OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia)

Aplikacja pozwalająca na zespołowe tworzenie i aktualizowanie opisów przedmiotu zamówienia z pełną ścieżką akceptacji

Opis rozwiązania

Aplikacja OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) służy do wspomagania procesu tworzenia opisów przedmiotów zamówienia / opisów potrzeb i wymagań poprzez usprawnienie redakcji jego przygotowania. W aplikacji zastosowane jest podejście procesowe z możliwością zatwierdzenia na wielu poziomach. Rozwiązane dedykowane jest dla pracowników komórek organizacyjnych zajmujących się zamówieniami publicznymi oraz członków zespołów uczestniczących w tworzeniu opisów przedmiotów zamówień / opisów potrzeb i wymagań /SWZ i może być stosowane przy każdym rodzaju zamówienia, np. do opisów przedmiotu zamówienia dotyczących systemów informatycznych, w częściach zarówno merytorycznych i technicznych.

W ramach działań wdrożeniowo-serwisowych są realizowane następujące usługi:
- szkolenia techniczne i merytoryczne dla pracowników;
- obsługa helpdesku;
- wgranie danych inicjalnych wg potrzeb klienta (np. import wstępnych danych z pliku excel);
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa;
- zapewnienie bezpiecznej infrastruktury serwerowej;

Aplikacja SKZ działa w formie usługi SaaS (czyli modelu udostępniania oprogramowania jako usługi w chmurze prywatnej) co przekłada się na brak potrzeby ze strony Zamawiającego inwestycji w kosztowne rozwiązania serwerowe oraz brak konieczności angażowania swoich pracowników w bieżące utrzymanie i aktualizację aplikacji. Aplikacja SKZ pracuje na każdym urządzeniu komputerowym i mobilnym posiadającym dostęp do Internetu i nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych komponentów.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Nie 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Nie 

Funkcjonalności

  • Prowadzenie konsultacji przedmiotu zamówienia z komentowaniem każdego z wymagań osobno (komentarz podpisany imieniem i nazwiskiem, stanowiskiem i nazwą jednostki) oraz konsultantów zewnętrznych.
  • Pełna rozliczalność z działań użytkowników w aplikacji (poprzez prowadzenie historii dokonanych zmian w systemie).
  • Konfiguracja uprawnień użytkowników (np. komentowania, edycji, akceptacji wymagań) do grup oraz podgrup wymagań.
  • Akceptowanie lub odrzucanie wymagania na różnych poziomach, a także cofanie wymagania do edycji (obsługa poziomów akceptacji).
  • Możliwość komentowania przez użytkowników każdego dodanego wymagania, jak również komentowania grup/podgrup.
  • Dodawanie i edytowanie grup wymagań na wielu poziomach (różne poziomy zagnieżdżenia).
  • Opcja filtrowania po grupach lub parametrach w celach usprawnienia pracy.
  • Generowanie sformatowanych raportów (z filtrami lub bez) w formacie PDF.
  • Możliwość pracy nad wieloma OPZ, z których każdy może być inaczej skonfigurowany (liczba poziomów akceptacji, listy opcji przy wymaganiach).
  • Zgodność z normą WCAG 2.1

Korzyści

  • Łatwy i sprawny dostęp do edycji OPZ przez wielu użytkowników jednocześnie z zachowaniem spójności danych w aplikacji.
  • Pełny dostęp do historii wprowadzanych przez użytkowników zmian.
  • Możliwość pełnej konfiguracji każdego OPZ wg potrzeb, np. różne listy opcji przy wymaganiach, liczba poziomów akceptacji, własne statusy.
  • Uporządkowanie dostępu do konkretnych grup oraz podgrup tylko dla określonych pracowników poprzez nadanie uprawnień w aplikacji.
  • Dostęp elektroniczny do OPZ z każdego urządzenia posiadającego połączenie z internetem.
  • Zapewnienie pełnej rozliczalności operacji przetwarzania danych (w szczególności zgodnie z RODO).
  • Zabezpieczenie przed nieautoryzowanymi próbami zmiany treści - ujawnienie danych przechowywanych w bazie.
  • Pozwala znacznie usprawnić proces postępowania w różnych trybach ustawy Pzp
Przewiń do góry strony