Przejdź do zawartości

Oferta dla firm

Dołącz do grona pionierów cyfryzacji i oferuj swoje produkty samorządom

O projekcie

Platforma łącząca firmy z gminami

Giełda Miejskich Technologii łączy dostawców technologii dla miast z samorządami. Dodając swój produkt masz możliwość dotarcia do szerszego grona potencjalnych klientów.

Dofinansowanie na testowanie produktu

Dzięki mikrograntom o wysokości do 50 tysięcy zł gmina może testować dodane przez Ciebie rozwiązanie nawet przez 12 miesięcy i ocenić jego działanie w praktyce.

Dostęp do praktycznej wiedzy

Opracowany  przez ekspertów kurs ułatwi Ci przygotowanie się do wdrażania nowych produktów cyfrowych w samorządzie. 

Inspiracja do dalszego rozwoju

Platforma zawiera przegląd wyselekcjonowanych produktów z obszaru smart city. Szukasz pomysłu na rozwój biznesu? Giełda pomoże Ci znaleźć inspiracje.

Dlaczego warto?

  • Prezentacja pełnych możliwości Twojego rozwiązania w czasie okresu testowego
  • Szansa na zdobycie cennej referencji
  • Pokrycie kosztów wdrożenia testowego z mikrograntu
  • Prosty proces od pierwszego kontaktu do wdrożenia
  • Bezpośredni i bezpłatny kanał marketingowy
  • Praktyczne doświadczenie współpracy z miastami

Co należy zrobić?

  1. Wybierz produkt, który chcesz zaoferować miastu
  2. Przygotuj ofertę dla samorządów
  3. Zarejestruj profil swojej firmy na platformie 
  4. Dodaj produkt na platformie Giełdy Miejskich Technologii
  5. Poczekaj na wybór Twojej oferty przez samorząd - gdy zostanie wybrana zostaniesz o tym powiadomiony
  6. Dokonaj wdrożenia w gminie w ramach uzyskanego finansowania

Dotrzyj ze swoją ofertą do samorządów

Dzięki obecności na platformie Twoja firma może pokazać, jak oferowane produkty pozwalają usprawnić funkcjonowanie miasta. System mikrograntów to szansa dla samorządów na przetestowanie rozwiązania w czasie trwającego od 6 do 12 miesięcy okresu testowego.

Nabory wniosków grantowych dla samorządów

Samorządy będą mogły otrzymać dofinansowanie na korzystanie z wybranego produktu przez okres od 6 do 12 miesięcy.

Dodaj swoje rozwiązanie do katalogu przed planowanym rozpoczęciem naboru, aby zwiększyć szansę na nawiązanie współpracy z gminami.

28.11-11.12.2022
Planowany
16-29.01.2023
Planowany
13-26.03.2023
Planowany
15-28.05.2023
Planowany

Pytania i odpowiedzi

Nie, nabór przedsiębiorstw jest ciągły i trwa do momentu zakończenia Konkursu. 

Każde przedsiębiorstwo może zgłosić jedno lub więcej rozwiązań/produktów. W przypadku chęci zgłoszenia kolejnej oferty przedstawiciel przedsiębiostrwa musi wypełnić ponownie formularz.

Zespół Oceniający rozpatrzy zgłoszenie pod kątem kryteriów formalnych i merytorycznych opisanych w regulaminie Giełdy Miejskich Technologii. 

Tylko jeden przedstawiciel przedsiębiorstwa może utworzyć konto na portalu i korzystać z jego pełnej funkcjonalności. 

Na platformie opublikowane mogą zostać rozwiązania oferowane w modelu Software as a Service (SaaS), których wdrożenie i testowanie nie przekracza 50 tys. zł. i jest możliwe w terminie 6-12 miesięcy.

Aby opublikować produkt na platformie konieczne jest udowodnienie, że produkt wdrożony został już w przynajmniej jednym polskim samorządzie.

Mikrogrant na skorzystanie z tego samego rozwiązania może zostać przyznany wyłącznie dla trzech JST. 

O mikrogrant na testowanie wnioskuje gmina, która wcześniej zwróci się do dostawcy konkretnego rozwiązania w celu potwierdzenia woli współpracy. Jeśli wniosek grantowy zostanie rozpatrzony pozytywnie, to na podstawie umowy równowartość kosztu wdrożenia przekazana zostanie dla dostawcy rozwiązania.

Dodaj ofertę i wspieraj polskie miasta w rozwoju

Dodając produkt masz szansę na dotarcie z nim do szerszego grona odbiorców i wsparcie miast w procesie cyfryzacji.

Dodaj ofertę
Przewiń do góry strony