Dzięki obecności na platformie Twoja firma może pokazać, jak oferowane produkty pozwalają usprawnić funkcjonowanie miasta. System mikrograntów to szansa dla samorządów na przetestowanie rozwiązania w czasie trwającego od 6 do 12 miesięcy okresu testowego.
Oferta dla firm
O projekcie
Nabory wniosków grantowych dla samorządów
Samorządy będą mogły otrzymać dofinansowanie na korzystanie z wybranego produktu przez okres od 6 do 12 miesięcy.
Dodaj swoje rozwiązanie do katalogu przed planowanym rozpoczęciem naboru, aby zwiększyć szansę na nawiązanie współpracy z gminami.
Pytania i odpowiedzi
Nie, nabór przedsiębiorstw jest ciągły i trwa do momentu zakończenia Konkursu.
Każde przedsiębiorstwo może zgłosić jedno lub więcej rozwiązań/produktów. W przypadku chęci zgłoszenia kolejnej oferty przedstawiciel przedsiębiostrwa musi wypełnić ponownie formularz.
Zespół Oceniający rozpatrzy zgłoszenie pod kątem kryteriów formalnych i merytorycznych opisanych w regulaminie Giełdy Miejskich Technologii.
Tylko jeden przedstawiciel przedsiębiorstwa może utworzyć konto na portalu i korzystać z jego pełnej funkcjonalności.
Na platformie opublikowane mogą zostać rozwiązania oferowane w modelu Software as a Service (SaaS), których wdrożenie i testowanie nie przekracza 50 tys. zł. i jest możliwe w terminie 6-12 miesięcy.
Aby opublikować produkt na platformie konieczne jest udowodnienie, że produkt wdrożony został już w przynajmniej jednym polskim samorządzie.
Mikrogrant na skorzystanie z tego samego rozwiązania może zostać przyznany wyłącznie dla trzech JST.
O mikrogrant na testowanie wnioskuje gmina, która wcześniej zwróci się do dostawcy konkretnego rozwiązania w celu potwierdzenia woli współpracy. Jeśli wniosek grantowy zostanie rozpatrzony pozytywnie, to na podstawie umowy równowartość kosztu wdrożenia przekazana zostanie dla dostawcy rozwiązania.
Wzór umowy jest dostępny do pobrania. Pobierz wzór umowy.