Przejdź do zawartości

Zeto EZD el-Dok

Zeto EZD el-Dok to pakiet oprogramowania do zarządzania dokumentami, korespondencją, sprawami oraz poleceniami.

Opis rozwiązania

ZetoEZD el-Dok tworzy spójna bazę dokumentów wpływających do jednostki oraz tworzonych wewnątrz organizacji. Umożliwia ich porządkowanie w oparciu o Rzeczowy Wykaz Akt lub inne metody klasyfikacji, zarządzanie dostępem oraz nadzór nad wersją. Przeznaczony jest dla urzędów administracji samorządowej i rządowej.
ZetoEZD el-Dok rozwiązuje problem przepływu informacji zarówno pomiędzy pracownikami urzędu, jak i jednostkami podległymi. Pozwala na śledzenie drogi obiegu dokumentu oraz pełną komunikacje.

System zapewnia:
• integracje z platformą ePUAP,
• możliwość prowadzenia rejestrów,
• przechowywanie dokumentów w dowolnych formach i formatach,
• śledzenie historii życia dokumentu,
• uproszczone tworzenie odpowiedzi, w oparciu o szablony dokumentów obowiązujących w urzędzie
• obsługę dokumentów wymagających elektronicznej formy podpisu,
• możliwość zdefiniowania automatycznej ścieżki obiegu dokumentu w oparciu o mechanizm workflow,
• obsługę w trybie EZD lub systemie tradycyjnym wspomaganym narzędziami informatycznymi,
• wsparcie procesu archiwizacji spraw i dokumentów.

System umożliwia:
raportowanie kierownictwu o stanie prowadzonych spraw,
• informowanie o przekroczeniu terminów realizacji,
• oznaczanie dokumentów ,, żółtą karteczką",
• kontrolę realizacji zadań, powiadamianie o terminach za pomocą SMS, e-mail, komunikatora,
• wymianę dokumentów z systemami dziedzinowymi oraz z systemami służącymi do komunikacji jednostki z otoczeniem, np. BIP, PZP, ePUAP, PEF (Platforma Elektronicznego Fakturowania), portale eUsług,
• integracje z jednostkami podległymi,
• prowadzenie kalendarzy,
• posiada API - umożliwiające integrację z dowolnymi systemami zewnętrznymi.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Tak 

Funkcjonalności

  • Możliwość współpracy w czasie rzeczywistym
  • Śledzenie historii życia dokumentu
  • Obsługa dokumentów wymagających elektronicznej formy podpisu
  • Słowniki
  • Workflow

Korzyści

  • Bezpieczeństwo przechowywanych dokumentów
  • Integracja z jednostkami podległymi
  • Automatyzacja zadań w kluczowych działach organizacji
  • Efektywny, zintegrowany system do zarządzania dokumentami, sprawami, korespondencją oraz procesami
  • Doskonałe narzędzie porządkujące procesy obiegu dokumentów i umożliwiające wymianę dokumentów z ePUAP
Przewiń do góry strony