Przejdź do zawartości

Wirtualna Centrala Abonencka zamiast tradycyjnej centrali telefonicznej oraz łącz ISDN.

Wirtualna Centrala Abonencka działa w oparciu o technologię VoIP.

Opis rozwiązania

Tradycyjne telefony stacjonarne powinny być zastąpione aparatami VOIP. Dodatkowo obsługa połączeń jest możliwa z wykorzystaniem aparatów GSM.
JST otrzymuje elastyczną, dowolnie definiowaną usługę pomagającą w komunikacji wew. urzędu oraz w komunikacji z mieszkańcami. Wirtualny sekretariat, przekierowania, programowanie połączeń, poczta głosowa, kolejkowanie to tylko ułamek możliwości.
Usługa jest bezobsługowa, za konfiguracje oraz obsługę odpowiada Integrator.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Tak 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Tak 

Funkcjonalności

  • Wirtualny sekretariat telefoniczny
  • Kontakt z mieszkańcami z dowolnej konfiguracji z włączeniem również aparatów GSM
  • Aparaty VOIP
  • Nagrywanie połączeń

Korzyści

  • Oszczędności do 75% w stosunku do opłat za tradycyjne rozwiązania głosowe (POTS, ISDN)
  • Bezobsługowość
  • Elastyczność w organizacji pracy Urzędów, np. zmiana zapowiedzi głosowych i przekierowań podczas świąt czy np. przekazywanie komunikatów.
Przewiń do góry strony