Wirtualna Centrala Abonencka zamiast tradycyjnej centrali telefonicznej oraz łącz ISDN.
Wirtualna Centrala Abonencka działa w oparciu o technologię VoIP.
Opis rozwiązania
Tradycyjne telefony stacjonarne powinny być zastąpione aparatami VOIP. Dodatkowo obsługa połączeń jest możliwa z wykorzystaniem aparatów GSM.
JST otrzymuje elastyczną, dowolnie definiowaną usługę pomagającą w komunikacji wew. urzędu oraz w komunikacji z mieszkańcami. Wirtualny sekretariat, przekierowania, programowanie połączeń, poczta głosowa, kolejkowanie to tylko ułamek możliwości.
Usługa jest bezobsługowa, za konfiguracje oraz obsługę odpowiada Integrator.
Parametry produktu
-
Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak
-
Kopia bezpieczeństwa danych Tak
-
Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak
-
Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak
-
Obsługa klienta w j. polskim Tak
-
Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Tak
-
Zgodność z normą ISO 27001 Tak
Funkcjonalności
- Wirtualny sekretariat telefoniczny
- Kontakt z mieszkańcami z dowolnej konfiguracji z włączeniem również aparatów GSM
- Aparaty VOIP
- Nagrywanie połączeń
Korzyści
- Oszczędności do 75% w stosunku do opłat za tradycyjne rozwiązania głosowe (POTS, ISDN)
- Bezobsługowość
- Elastyczność w organizacji pracy Urzędów, np. zmiana zapowiedzi głosowych i przekierowań podczas świąt czy np. przekazywanie komunikatów.