Przejdź do zawartości

Voicebot do automatyzacji obsługi Interesanta

Voicebot do umawiania wizyt / udzielania informacji / przyjmowania zgłoszeń

Opis rozwiązania

Voicebot to wirtualny asystent głosowy, który - podobnie jak człowiek - odbiera lub wykonuje połączenia telefoniczne. Jego zadaniem jest samodzielna obsługa Interesantów (choć jeśli zachodzi taka potrzeba - może przełączyć osobę dzwoniącą do pracownika urzędu). Pozwala to przyspieszyć i usprawnić komunikację z mieszkańcami.

Co potrafi Voicebot? Voicebot bez problemu poradzi sobie z umawianiem wizyt w urzędzie, przyjmowaniem zgłoszeń, udzielaniem informacji.

Można go modyfikować w dowolnym momencie (tj. nauczyć nowych wyrazów, dodać nowy scenariusz rozmowy).

Voicebot bez problemu jest w stanie zintegrować się z innymi systemami i sprawdzić np. dostępność terminów w konkretnym dziale / jednostce /.

Pracuje 24 h / 7. Może mówić głosem kobiecym lub męskim. Jest w stanie prowadzić równocześnie kilkanaście rozmów. Wszystkie rozmowy, które przeprowadza - nagrywa.

Rozumie kontekst rozmowy, potrafi rozpoznać intencje rozmówcy. Udziela precyzyjnych i adekwatnych do pytania odpowiedzi.

Jego celem jest automatyzacja obsługi połączeń telefonicznych.

Wirtualny Agent Sprint, to oprogramowanie, które bazuje na Przetwarzaniu Języka Naturalnego (NLP -
Natural Language Processing) i/lub/oraz predefiniowanych gramatykach (słowach kluczowych, które
mogą być użyte w konwersacji) w celu rozpoznania intencji wyrażonej przez Klienta i odpowiedniego jej
obsłużenia - czy to poprzez udzielenie informacji zwrotnej, czy przez wywołanie określonej akcji
w systemach biznesowych, czy wreszcie - przez przekazanie dalszej obsługi do odpowiedniego Agenta
CC. Co do zasady Wirtualny Agent może być dodatkową funkcjonalnością klasycznego IVR, lub może go
w całości zastąpić, zarówno w części informacyjnej, jak i routingowej.

We współczesnym świecie Contact Center nie ma już miejsca na systemy całkowicie autonomiczne,
pracujące w oparciu o własne, zamknięte dane. Przyjęliśmy, że naturalnym środowiskiem pracy naszego
Wirtualnego Agenta będzie środowisko otwarte, z szeregiem podsystemów funkcyjnych, realizujących
określone zadania biznesowe i operujące na rozproszonych danych. Stąd Wirtualny Agent Sprint nie tylko
wpisuje się w ten model, ale wręcz poszerza mechanizmy integracyjne dostępne z poziomu zwykłego
IVR. Nasze oprogramowanie od razu ma wbudowane konektory do popularnych baz danych oraz 
mechanizm pluginów, czyli szablony wywołań zewnętrznych systemów przez Web-Service lub inne
metody komunikacji (np. wysłanie SMS, wysłanie email) wprost z definicji dialogu! Dzięki temu na 
dowolnym etapie konwersacji możemy pobrać dane z zewnętrznych systemów, lub je tam zapisać - czy  to jako informacja merytoryczna (informacja od Klienta), czy jako informacja statystyczna (do
raportowania w zewnętrznych systemach).

Wirtualny Agent Sprint zapewnia konfigurowalny dashboard z najważniejszymi informacjami, możliwość
definiowania alarmów przy zaistnieniu określonych warunków, raporty operacyjne bieżące i historyczne.
Wszystko po to, żeby łatwo i szybko dostać niezbędną informację o stanie Wirtualnego Agenta i jego
pracy. Dane raportowe są również dostępne przez bazę danych. Raportowanie biznesowe odbywa się
przez zewnętrzne narzędzia, jeżeli w skrypcie rozmowy informacja raportowa będzie zapisywana.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Tak 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Tak 

Funkcjonalności

  • Możliwość umówienia wizyty w urzędzie bez udziału człowieka
  • Możliwość przyjęcia zgłoszenia lub udzielenia informacji Interesantowi bez udziału człowieka
  • Możliwość obsługi kilkunastu Interesantów jednocześnie 24/h
  • Możliwość wytrenowania bota, tj. rozbudowy scenariuszy rozmów w oparciu o nowe tematy / informacje, ect.
  • Możliwość integracji z systemami dziedzinowymi jednostki, np. z systemem kolejkowym.
  • Możliwość zwiększania lub zmniejszania kanałów kontaktu (w zależności od potrzeb Klienta)
  • Możliwość kolejkowania rozmów
  • Możliwość kategoryzowania rozmów i kierowania połączeń do właściwych jednostek / wydziałów / osób
  • Możliwość obsługi połączeń telefonicznych w obcym języku

Korzyści

  • Umawianie wizyt w urzędzie bez udziału pracownika 24 h / 7
  • Udzielanie informacji i przyjmowanie zgłoszeń 24 h / 7
  • Odciążenie pracownika
  • Szybka i sprawna obsługa Interesanta
  • Oszczędność kosztów zatrudnienia nowych pracowników
Przewiń do góry strony