Voice aaS - usługa technologii VOIP w chmurze
VaaS to działające w chmurze rozwiązanie dot. usług głosowych, które jest dostępne poprzez sieć IP.
Opis rozwiązania
Jest to rozwiązanie dla organizacji, które nie posiadają jeszcze własnej centrali telefonicznej lub dynamicznie się rozwijają – usługa VaaS jest skalowalna i można ją w prosty sposób dopasować do bieżących potrzeb organizacji. Idealnie sprawdzi się też w przypadku organizacji posiadających wiele lokalizacji.
Wirtualna centrala pozwala na przemianę tradycyjnego numeru stacjonarnego w nowoczesne i proste w obsłudze rozwiązanie, usprawniające komunikację zarówno z Klientami oraz współpracownikami. Usługę można uruchomić znacznie szybciej i taniej niż klasyczne rozwiązania. Niemal od razu zyskuje się dostęp do kluczowych funkcjonalności:
- możliwości prezentacji numeru lub jego blokowania,
- szerokiego wyboru przekierowań połączeń,
- ułatwień związanych z wybieraniem numeru,
- podstawowych połączeń konferencyjnych.
Korzystając z usługi EXATEL można również wyposażyć centralę w dodatkowe funkcjonalności, np.:
* IVR – utworzenie menu tonowego, które pozwala efektywniej kierować połączenia,
* Nagrywanie rozmów – dla połączeń, które wymagają dodatkowej weryfikacji,
* Fax-to-mail – możliwość wysyłania faksów bezpośrednio na maila odbiorcy.
Parametry produktu
-
Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak
-
Kopia bezpieczeństwa danych Nie
-
Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak
-
Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak
-
Obsługa klienta w j. polskim Tak
-
Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie
-
Zgodność z normą ISO 27001 Tak
Funkcjonalności
- Połączenia głosowe i konferencyjne
- IVR – utworzenie menu tonowego, które pozwala efektywniej kierować połączenia
- Fax-to-mail – możliwość wysyłania faksów bezpośrednio na maila odbiorcy
Korzyści
- brak konieczności inwestowania w centralę telefoniczną, serwery i administrowanie systemem głosowym
- atrakcyjne plany taryfowe dla połączeń głosowych oraz dodatkowe opcje
- łatwe wdrożenie, a także rozbudowa i skalowalność – możliwy zakup dodatkowych telefonów i usług