System do wystawiania zawiadomień i windykacji administracyjnej w Strefie Płatnego Parkowania
System do kompleksowej obsługi SPP, od sprzedaży abonamentów i kontroli uiszczania opłat, po windykację należności.
Opis rozwiązania
Parking + to nowoczesny i innowacyjny system umożliwiający sprawną i kompleksową obsługę Stref Płatnego Parkowania, począwszy od sprzedaży abonamentów i kontroli wnoszenia opłat, skończywszy na windykacji należności i elektronicznej obsłudze reklamacji.
JEDEN SYSTEM
WIELE MOŻLIWOŚCI
Parking + to system stworzony przez kreatywny zespół programistów i menadżerów, z których wielu posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z zarządcami i operatorami Stref Płatnego Parkowania i parkingów pozastrefowych.
To właśnie dzięki temu, blisko dwudziestoletniemu doświadczeniu, Parking + powstał jako system modułowy, umożliwiający indywidualny dobór tych elementów i aplikacji, które dla danej lokalizacji okażą się niezbędne lub pomocne.
Kontroler + to moduł umożliwiający sprawną i komfortową pracę służb kontrolnych oraz przejrzyste monitorowanie przebiegu procesów kontrolnych. Aplikacja mobilna działająca w oparciu o system operacyjny Android™ od wersji 7.1., umożliwia wykorzystanie do tego celu większość smartfonów aktualnie dostępnych na rynku. Dopełnieniem wyposażenia kontrolera jest, kompatybilna i komunikując się bezprzewodowo z urządzeniem, drukarka termiczna, drukująca zawiadomienie lub raport, informujący o nałożeniu opłaty dodatkowej.
Kontroler + umożliwia błyskawiczną weryfikacje wniesienia opłaty za postój uiszczonej w parkomacie, poprzez aplikacje mobilne, oraz w formie abonamentu. Dodatkowe udogodnienia dla służb kontrolnych to m. in. wsparcie słownikowe podpowiadające np. markę pojazdu po wpisaniu jej pierwszej litery i skanowanie tablic rejestracyjnych OCR.
Wszystkie dane dotyczące przeprowadzonych kontroli, wraz jej lokalizacją, wykonanymi zdjęciami i wystawionymi zawiadomieniami lub raportami, przekazywane są w trybie on-line do aplikacji nadrzędnej.
Bezpieczeństwo pracy kontrolerów zwiększone jest dzięki funkcji śledzenia ich lokalizacji w czasie rzeczywistym oraz funkcji SMS alarmowy.
WINDYKACJA + to ta część systemu Parking +, która umożliwia jest egzekucję nieuiszczonych opłat dodatkowych w trybie administracyjnym.
Dzięki naszemu doświadczeniu udało się zautomatyzować każdy z jej etapów do maksimum, począwszy od uzyskania danych z bazy CEPIK, przez upomnienia, skończywszy na generowaniu tytułów wykonawczych lub przedsądowych wezwań do zapłaty. Dedykowane moduły zapewniają obsługę kasową i bankową oraz współpracę w wybranymi programami księgowymi.
Automatyzacja poszczególnych etapów, na którą położyliśmy szczególny nacisk, nie tylko umożliwia maksymalne skrócenie procesu windykacyjnego, lecz również poprawia jego skuteczność, co z kolei ma bezpośredni wpływ na wynik ekonomiczny danej SPP lub parkingu.
ABONAMENT + to element systemu Parking + dedykowany do dystrybucji abonamentów, zarówno tych ogólnodostępnych, jak i wymagających weryfikacji (abonament mieszkańca, abonament specjalny, abonament osób niepełnosprawnych, etc.).
Moduł ten pozwala na dokonanie zakupu on-line, umożliwia przegląd historii transakcji oraz dostęp do dokumentów księgowych w formie pliku elektronicznego.
Możliwa jest również realizacja wymogów indywidualnych, takich jak „jeden mieszkaniec / jeden pojazd”, czy też personalizacja wydruku abonamentu w formie tradycyjnej.
PARKING + nie wymaga zakupu i utrzymywania serwerów u naszych Zleceniodawców. Wszystkie dane przechowywane są w tzw. chmurze, w serwerowniach spełniających najwyższe, światowe standardy zabezpieczeń. Dostęp do Systemu i poszczególnych jego modułów możliwy jest każdego komputera podłączonego do Internetu, z zainstalowaną przeglądarką internetową.
Wdrożenie Systemu realizowane jest osobiście przez naszych informatyków lub zdalnie za pomocą dostępu AnyDesk™.
To ostatnie rozwiązanie, cieszące się coraz większą popularnością, pozwala nie tylko zaoszczędzić czas i koszty, lecz również umożliwia swobodny wybór terminu instalacji.
Uzupełnieniem Systemu Parking + jest oferowana przez nas możliwość wydzierżawienia urządzeń wchodzących w skład wyposażenia służb kontrolerskich (smartfony o podwyższonej odporności, drukarki).
Parametry produktu
-
Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak
-
Kopia bezpieczeństwa danych Tak
-
Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak
-
Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak
-
Obsługa klienta w j. polskim Tak
-
Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie
-
Zgodność z normą ISO 27001 Tak
Funkcjonalności
- Automatyzacja procesu sprzedaży
- Usprawnienie procesu kontroli i windykacji w SPP
- Nadzór nad kontrolerami
- Praca w czasie rzeczywistym
Korzyści
- Uszczelnienie systemu poboru opłat postojowych
- Zwiększenie wpływów do budżetu Gminy
- Zmniejszenie kosztów prowadzenia windykacji
- Wymuszenie większej rotacji na parkingach Strefy Płatnego Parkowania