Przejdź do zawartości

SmartSite e-Kolejka

System internetowej rezerwacji wizyt w urzędzie.

Opis rozwiązania

SmartSite e-Kolejka to system rezerwacji wizyt dedykowany dla placówek chcących usprawnić obsługę petenta. Jest przyjazny zarówno dla pracownika jak i interesanta. Dostęp do platformy jest możliwy przez WWW oraz aplikację mobilną.
SmartSite e-Kolejka usprawnia pracę urzędu automatyzując powtarzalne czynności oraz pozwalając na masowe zarządzanie rezerwacjami, m.in. pozwala na odwołanie wszystkich wizyty z danego dnia wraz z wysłaniem powiadomienia do wszystkich umówionych osób i propozycją zapisania się na inny termin.
SmartSite e-Kolejka pozwala na sprawne zarządzanie rezerwacjami, również w wielu lokalizacjach, dzięki jednemu systemowi dla wszystkich oddziałów urzędu. Co więcej w jednej bazie znajdują się wizyty umówione przez formularz na stronie WWW, drogą mailową, zgłoszone osobiście czy telefonicznie.
Wśród wielu innych funkcji warto podkreślić możliwość osadzenia formularza rezerwacji na zewnętrznej stronie internetowej, np. witrynie WWW podległej jednostki. Dodatkowo posiada wbudowane mechanizmy antyspamowe, uniemożliwiające celowe zablokowanie kolejek w urzędzie oraz opcję blokowania terminu w czasie składania rezerwacji.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Tak 

Funkcjonalności

  • Rezerwacje wizyt przez stronę WWW, telefon oraz aplikację mobilną
  • Przypomnienia o nadchodzącej wizycie na e-mail lub SMS
  • Lista terminów oraz prosta możliwość odwołania wizyty lub zmiany terminy
  • Usługa rezerwacji terminu ślubu
  • Zarządzanie czasem pracy stanowisk, kalendarzami dni wolnych oraz świadczonymi usługami
  • Masowe odwoływanie wizyt z powiadomieniem klientów.
  • Statystyki i raporty pracy

Korzyści

  • Rozbudowane zarządzanie kalendarzami pracy stanowisk obsługi klienta, czasem załatwiania poszczególnych rodzajów spraw i kalendarzami dni wolnych
  • Oszczędność czasu dzięki sprawnemu planowaniu godzin przeznaczonych na wizyty
  • Lepsza współpraca z mieszkańcami dzięki przypomnieniom w aplikacji mobilnej oraz funkcji anulowania wizyty i zmiany terminu
  • Większe bezpieczeństwo dzięki ochronie danych i ich usuwaniu po wizycie
  • Dopasowanie do potrzeb poprzez dostosowanie specyfiki funkcji do wymagań klienta oraz możliwość osadzenia rezerwacji na stronie WWW
  • Łatwiejsze zarządzanie pracą dzięki statystykom dotyczącym ilości wizyt, rodzaju sprawy, sposobach rejestracji, lokalizacji itp.
Przewiń do góry strony