Monitoring Pojazdów
GPS Guardian to aplikacja do planowania pracy wykonawców i ich pracowników oraz monitorowania realizowanych zadań.
Opis rozwiązania
GPS Guardian to specjalistyczna aplikacja przeznaczona do optymalizacji biznesu i generowania oszczędności. System pomaga samorządom w uzyskaniu optymalnej dynamiki i elastyczności posiadanej floty. Nasze rozwiązanie jest dostosowane do różnego rodzaju świadczonych usług, ponieważ wiemy, że każda zmaga się z innymi oczekiwaniami i wyzwaniami.
Jednostki samorządowe odpowiedzialne za zarządzanie utrzymaniem dróg potrzebują narzędzia do planowania pracy wykonawców i ich pracowników oraz monitorowania realizowanych zadań. Aplikacja przedstawia pełen status floty i umożliwia przydzielanie zadań właściwym osobom w najkrótszym czasie. Wskazuje najbardziej optymalne trasy oraz prezentuje kluczowe z perspektywy biznesu parametry kierowców i pojazdów.
Nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy z jednostkami administracyjnymi pozwoliło nam na wyodrębnienie trzech obszarów, w których aktywnie wspieramy samorządy. Są to:
1. Monitoring pojazdów podwykonawców gminy (np. autobusy szkolne)
2. Monitoring pojazdów spółek gminnych (np.śmieciarki, szambiarki)
3. Monitoring pojazdów osobowych gminy (np. pojazdy techniczne)
Główne problemy, z jakimi borykają się jednostki:
1.PROBLEM:
Brak informacji o aktualnej sytuacji np. ile dróg zostało już̇ odśnieżonych, posypanych, a gdzie pojazdy jeszcze nie dotarły.
NASZE ROZWIĄZANIE:
Czytelna informacja o przejeździe danego pojazdu w określonym dniu. Konkretne dane o przejeździe przy wskazanym adresie: prędkość, data, godzina i pozycja pojazdu (kierunek jazdy).
2.PROBLEM:
Żmudne raportowanie wykonanych przejazdów, podsumowanie akcji: liczba dni, kilometrów, czasu pracy pojazdów. Podsumowanie i raportowanie środków wydawanych na zimowe utrzymanie.
NASZE ROZWIĄZANIE:
Funkcja generowania raportów w postaci plików PDF, Excel. oraz historia tras z całego okresu odśnieżania.
3.PROBLEM:
Utrudniona weryfikacja rozliczeń z wykonawcami usługi oraz szybkiego wykrywania nadużyć wykonawców i składania reklamacji.
NASZE ROZWIĄZANIE:
Rozliczanie zgłoszeń. Możliwość́ podsumowania pracy pojazdów w ramach ZUD* w określonym przedziale czasu.
4.PROBLEM:
Brak dobrych praktyk w zakresie profesjonalnego monitorowania pojazdów.
NASZE ROZWIĄZANIE:
Doradztwo w zakresie doboru rozwiązania (lokalizowania zatorów, raportów i sposobu rozliczania pojazdów ZUD*
*ZUD – Zimowe utrzymanie dróg
Korzyści z wdrożenia systemu GPS Guardian:
1.Każda reklamacja dotycząca nie wykonania usługi może zostać szybko i skutecznie zweryfikowane bez udziału wykonawcy
2.Funkcjonalność systemu i otrzymane dane wspierają racjonalne wydatkowanie publicznych środków. Dzięki funkcji systemu możliwe jest proste raportowanie wykonanej pracy pojazdów.
3.Dzięki funkcjonalności systemu możliwy jest podgląd on-line działań wykonawców. Po zalogowaniu do systemu użytkownik ma dostęp do wielu informacji.
4.System GPS Guardian umożliwia podsumowanie pracy pojazdów. Otrzymujemy raporty w postaci pliku .pdf lub excel. Raporty zawierają m.in. dane takie jak: Ilość przebytych kilometrów, godziny pracy w zadanym okresie.
5.Zalogowanie na konto – to jedyna rzecz jaką musisz zrobić, aby uzyskać komplet informacji o dowolnym pojeździe. Możesz monitorować praktycznie każdy cyfrowy lub analogowy parametr. Lokalizatory GPS wyposażone są w moduł łączności bezprzewodowej – umożliwia to zdalne łączenie się z innymi zamontowanymi w pojeździe komponentami.
Nasz system pozwala wysuwać cennie wnioski analityczne. Wierzymy, że wysoka jakość pozyskiwanych danych i właściwa analiza, stoją za sukcesem przedsiębiorstw.
W Pastwa ręce oddajemy narzędzie umożliwiające między innymi generowanie wielu raportów, a także pomoc Doradców, w razie napotkanych problemów.
Gotowe pakiety monitoringu GPS to tylko część naszej oferty.
Mamy również doświadczenie w budowaniu oprogramowania skrojonego na potrzeby klienta.
Jako jedni z niewielu na rynku mamy własny zespół IT oraz siatkę instalatorów a także dedykowany Dział Techniczny. Pracujemy cały czas nad rozwojem aplikacji, co daje możliwość wprowadzania spersonalizowanych zmian, a także krótki czas oczekiwania na rozwiązanie potencjalnego problemu!
Szczegółowy opis wszystkich możliwych funkcji naszego systemu znajduje się na stronie internetowej: https://www.gpsguardian.pl/
Zachęcamy również do odwiedzenia naszego bloga:
https://www.gpsguardian.pl/czy-autobusy-szkolne-sa-bezpieczne-jak-monitoring-gps-zwieksza-bezpieczenstwo/
https://www.gpsguardian.pl/w-tym-roku-zima-nie-zaskoczy-samorzadow-zud-z-wykorzystaniem-monitoringu-gps/
https://www.gpsguardian.pl/monitoring-gps-w-zarzadzaniu-gospodarka-odpadami/
https://www.gpsguardian.pl/automatyzacja-procesow-unikaj-bledow-i-skroc-czas-swojej-pracy/
Parametry produktu
-
Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak
-
Kopia bezpieczeństwa danych Tak
-
Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak
-
Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak
-
Obsługa klienta w j. polskim Tak
-
Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie
-
Zgodność z normą ISO 27001 Nie
Funkcjonalności
- Szybki dostęp do pozycji, statystyk i raportów.
- Zaznaczanie odwiedzanych punktów wraz z czasem przebywania.
- Zarządzanie zleceniami i kontrola kosztów
- Udostępnianie aktualnej pozycji pojazdu oraz archiwalnych tras
Korzyści
- Utrzymanie floty - System optymalizuje proces kontrolowania kluczowych terminów administracji technicznej posiadanych samochodów.
- Redukcja czynności administracyjnych - GPS Guardian może zostać zintegrowany z zewnętrznymi aplikacjami, dzięki czemu procesy zarządzania zapasami, przepływ dokumentów i pracy zostaną usprawnione.
- Poprawa bezpieczeństwa kierowców - Aplikacja może zostać zintegrowana z dowolną inną aplikacją przy pomocy GPS Guardian API które udostępnia API typu REST
- Optymalizacja procesów - Zapewniamy zautomatyzowane karty drogowe i dokładne rejestry czasu pracy.