Przejdź do zawartości

Monitoring Pojazdów

GPS Guardian to aplikacja do planowania pracy wykonawców i ich pracowników oraz monitorowania realizowanych zadań.

Opis rozwiązania

GPS Guardian to specjalistyczna aplikacja przeznaczona do optymalizacji biznesu i generowania oszczędności. System pomaga samorządom w uzyskaniu optymalnej dynamiki i elastyczności posiadanej floty. Nasze rozwiązanie jest dostosowane do różnego rodzaju świadczonych usług, ponieważ wiemy, że każda zmaga się z innymi oczekiwaniami i wyzwaniami.

Jednostki samorządowe odpowiedzialne za zarządzanie utrzymaniem dróg potrzebują narzędzia do planowania pracy wykonawców i ich pracowników oraz monitorowania realizowanych zadań. Aplikacja przedstawia pełen status floty i umożliwia przydzielanie zadań właściwym osobom w najkrótszym czasie. Wskazuje najbardziej optymalne trasy oraz  prezentuje kluczowe z perspektywy biznesu parametry kierowców i pojazdów.

Nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy z jednostkami administracyjnymi pozwoliło nam na wyodrębnienie trzech obszarów, w których aktywnie wspieramy samorządy. Są to:
1. Monitoring pojazdów podwykonawców gminy (np. autobusy szkolne)
2. Monitoring pojazdów spółek gminnych (np.śmieciarki, szambiarki)
3. Monitoring pojazdów osobowych gminy (np. pojazdy techniczne)

Główne problemy, z jakimi borykają się jednostki:
1.PROBLEM:
Brak informacji o aktualnej sytuacji np. ile dróg zostało już̇ odśnieżonych, posypanych, a gdzie pojazdy jeszcze nie dotarły.
NASZE ROZWIĄZANIE:
Czytelna informacja o przejeździe danego pojazdu w określonym dniu. Konkretne dane o przejeździe przy wskazanym adresie: prędkość, data, godzina i pozycja pojazdu (kierunek jazdy).
2.PROBLEM:
Żmudne raportowanie wykonanych przejazdów, podsumowanie akcji: liczba dni, kilometrów, czasu pracy pojazdów. Podsumowanie i raportowanie środków wydawanych na zimowe utrzymanie.
NASZE ROZWIĄZANIE:
Funkcja generowania raportów w postaci plików PDF, Excel. oraz historia tras z całego okresu odśnieżania.
3.PROBLEM:
Utrudniona weryfikacja rozliczeń z wykonawcami usługi oraz szybkiego wykrywania nadużyć wykonawców i składania reklamacji.
NASZE ROZWIĄZANIE:
Rozliczanie zgłoszeń. Możliwość́ podsumowania pracy pojazdów w ramach ZUD* w określonym przedziale czasu.
4.PROBLEM:
Brak dobrych praktyk w zakresie profesjonalnego monitorowania pojazdów.
NASZE ROZWIĄZANIE:
Doradztwo w zakresie doboru rozwiązania (lokalizowania zatorów, raportów i sposobu rozliczania pojazdów ZUD*

*ZUD – Zimowe utrzymanie dróg

Korzyści z wdrożenia systemu GPS Guardian:
1.Każda reklamacja dotycząca nie wykonania usługi może zostać szybko i skutecznie zweryfikowane bez udziału wykonawcy
2.Funkcjonalność systemu i otrzymane dane wspierają racjonalne wydatkowanie publicznych środków. Dzięki funkcji systemu możliwe jest proste raportowanie wykonanej pracy pojazdów.
3.Dzięki funkcjonalności systemu możliwy jest podgląd on-line działań wykonawców. Po zalogowaniu do systemu użytkownik ma dostęp do wielu informacji.
4.System GPS Guardian umożliwia podsumowanie pracy pojazdów. Otrzymujemy raporty w postaci pliku .pdf lub excel. Raporty zawierają m.in. dane takie jak: Ilość przebytych kilometrów, godziny pracy w zadanym okresie.
5.Zalogowanie na konto – to jedyna rzecz jaką musisz zrobić, aby uzyskać komplet informacji o dowolnym pojeździe. Możesz monitorować praktycznie każdy cyfrowy lub analogowy parametr. Lokalizatory GPS wyposażone są w moduł łączności bezprzewodowej – umożliwia to zdalne łączenie się z innymi zamontowanymi w pojeździe komponentami.

Nasz system pozwala wysuwać cennie wnioski analityczne. Wierzymy, że wysoka jakość pozyskiwanych danych i właściwa analiza, stoją za sukcesem przedsiębiorstw.
W Pastwa ręce oddajemy narzędzie umożliwiające między innymi generowanie wielu raportów, a także pomoc Doradców, w razie napotkanych problemów.

Gotowe pakiety monitoringu GPS to tylko część naszej oferty.
Mamy również doświadczenie w budowaniu oprogramowania skrojonego na potrzeby klienta.

Jako jedni z niewielu na rynku mamy własny zespół IT oraz siatkę instalatorów a także dedykowany Dział Techniczny. Pracujemy cały czas nad rozwojem aplikacji, co daje możliwość wprowadzania spersonalizowanych zmian, a także krótki czas oczekiwania na rozwiązanie potencjalnego problemu!

Szczegółowy opis wszystkich możliwych funkcji naszego systemu znajduje się na stronie internetowej: https://www.gpsguardian.pl/

Zachęcamy również do odwiedzenia naszego bloga:
https://www.gpsguardian.pl/czy-autobusy-szkolne-sa-bezpieczne-jak-monitoring-gps-zwieksza-bezpieczenstwo/
https://www.gpsguardian.pl/w-tym-roku-zima-nie-zaskoczy-samorzadow-zud-z-wykorzystaniem-monitoringu-gps/
https://www.gpsguardian.pl/monitoring-gps-w-zarzadzaniu-gospodarka-odpadami/
https://www.gpsguardian.pl/automatyzacja-procesow-unikaj-bledow-i-skroc-czas-swojej-pracy/

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Nie 

Funkcjonalności

  • Szybki dostęp do pozycji, statystyk i raportów.
  • Zaznaczanie odwiedzanych punktów wraz z czasem przebywania.
  • Zarządzanie zleceniami i kontrola kosztów
  • Udostępnianie aktualnej pozycji pojazdu oraz archiwalnych tras

Korzyści

  • Utrzymanie floty - System optymalizuje proces kontrolowania kluczowych terminów administracji technicznej posiadanych samochodów.
  • Redukcja czynności administracyjnych - GPS Guardian może zostać zintegrowany z zewnętrznymi aplikacjami, dzięki czemu procesy zarządzania zapasami, przepływ dokumentów i pracy zostaną usprawnione.
  • Poprawa bezpieczeństwa kierowców - Aplikacja może zostać zintegrowana z dowolną inną aplikacją przy pomocy GPS Guardian API które udostępnia API typu REST
  • Optymalizacja procesów - Zapewniamy zautomatyzowane karty drogowe i dokładne rejestry czasu pracy.
Przewiń do góry strony