Przejdź do zawartości

Magazyn i Stołówka VULCAN

Magazyn i Stołówka VULCAN to programy usprawniające kompleksowe zarządzanie stołówką i magazynem jednostki oświatowej

Opis rozwiązania

Magazyn i Stołówka VULCAN pozwalają na całościowy nadzór nad stanem magazynu (również żywnościowego) oraz pełną obsługę stołówki szkolnej.
Programy wymieniają między sobą dane, co pozwala uniknąć podwójnego ich wprowadzania, a w efekcie – znacząco przyspiesza pracę. Możliwe jest np. automatyczne przekazywanie realizowanych dostaw z magazynu do stołówki.
Korzyści z wykorzystania Magazynu VULCAN w Twojej placówce:
- Oszczędność czasu
- szybkie tworzenie i wydruk dokumentów magazynowych (PZ, WZ, PW, RW, MM);
- automatyczna numeracja dla każdego rodzaju dokumentów;
- łatwa obsługa zamówień na produkty wygenerowanych na podstawie wprowadzonego do stołówki jadłospisu.
- Ułatwienie pracy
- wygodne prowadzenie kilku magazynów – zwykłych i żywnościowych;
- elastyczna praca nad dokumentami w dwóch trybach: „w trakcie opracowywania” i „zatwierdzony”;
- szybkie przeprowadzanie inwentaryzacji i wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych;
- automatyczne tworzenie dokumentów PZ na podstawie listy zakupów i dokumentów RW na podstawie zamówienia.
- Stały nadzór nad stanem magazynu
- bieżący wgląd w aktualne stany magazynowe;
- szybkie zestawienia ilości i wartości pojedynczego indeksu materiałowego, kilku lub wszystkich;
- proste sporządzanie raportu magazynowego.

Korzyści z wykorzystania Stołówki VULCAN w Twojej placówce:
- Oszczędność czasu
- szybki import bazy produktów spożywczych z IŻiŻ;
- automatyczne przeliczanie wartości odżywczych jadłospisu i porównywanie ich z normami żywieniowymi;
- łatwe tworzenie listy zamówienia do przygotowywanego jadłospisu (z możliwością jej modyfikacji).
- Elastyczne planowanie posiłków
- praktyczne : opracowywanie kilku jadłospisów na jeden dzień oraz tworzenie posiłku złożonego z dowolnej liczby dań;
- ułatwienia w określaniu alergenów tworzonych potraw;
- uwzględnianie ubytków (odpadów) powstających w czasie obróbki.
- Raporty ułatwiające pracę
- praktyczne drukowanie jadłospisów za dowolny okres i listy potraw;
- łatwe tworzenie raportu żywnościowego;
- bieżący wgląd w aktualny stan magazynowy.
- Szybka i bezplikowa wymiana danych: nowa funkcjonalność automatyzuje proces przekazywania z programu Magazyn VULCAN dokumentów takich jak przyjęcie zewnętrzne, rozchód wewnętrzny, przesunięcie międzymagazynowe, wydanie zewnętrzne, przyjęcie wewnętrzne. Informacje te utworzą dokument księgowy w Finansach VULCAN i zostaną zaksięgowane.

Warto korzystać z Magazynu i Stołówki VULCAN w chmurze, ponieważ programy są dostępne na każdym komputerze mającym dostęp do internetu, wystarczy się zalogować.
Wspólna baza danych obu programów pozwala na płynny przepływ informacji między nimi.
Automatyczne aktualizacje sprawiają, że zawsze pracujesz na aktualnym oprogramowaniu.
VULCAN dba o kopie zapasowe i bezpieczeństwo danych – dane przechowujemy w specjalistycznych serwerowniach o wysokim standardzie bezpieczeństwa.
Wybierając program w chmurze, większość obowiązków związanych z zabezpieczeniem danych osobowych (RODO) przenosisz na VULCANA.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Nie 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Nie 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Nie 

Funkcjonalności

  • Szybki import bazy produktów spożywczych z IŻiŻ;
  • Łatwe tworzenie listy zamówienia do przygotowywanego jadłospisu (z możliwością jej modyfikacji).
  • Elastyczne planowanie posiłków

Korzyści

  • Wygodne prowadzenie kilku magazynów – zwykłych i żywnościowych;
  • Stały nadzór nad stanem magazynu we wszystkich jednostkach JST
  • Całościowy nadzór nad stanem magazynów (również żywnościowego) oraz pełną obsługę stołówek szkolnych
Przewiń do góry strony