Przejdź do zawartości

Inwentaryzacja i e-kontrola reklam w przestrzeni publicznej

Baza danych i system umożliwiający walkę z chaosem reklamowym w miastach bazujący na skanowaniu i fotorejestracji ulic

Opis rozwiązania

Smart Factor, wykorzystując autorską technologię mobilnych systemów mapowania 3D, wykonuje inwentaryzację i e-kontrolę reklam znajdujących się w przestrzeni publicznej.

Na podstawie skanowania 3D ulic miasta opracowujemy bazę danych GIS składającą się z:
- fotorejestracji sferycznej czyli zgeolokalizowanych panoram 360
- chmury punktów 3D stanowiących precyzyjne odwzorowanie terenu
- szczegółowej ewidencji reklam ) z kompleksowymi informacjami na temat każdej reklamy takimi jak powierzchnia, lokalizacja, wymiary, rodzaj, sposób montażu itp.

Każda reklama może zostać oceniona pod kątem zgodności z zapisami uchwały krajobrazowej.

Dane udostępniamy z wykorzystaniem dedykowanego systemu SmartGEM lub w innej uzgodnionej formie. System posiada również kompleksowe funkcjonalności raportowe oraz umożliwiające obsługę postępowań administracyjnych.

Wykorzystując tę unikalną bazę danych kompleksowo wspieramy miasta we wdrażaniu i egzekucji uchwał krajobrazowych, ale również identyfikując nielegalne i nieopłacane reklamy w pasie drogowym.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Tak 

Funkcjonalności

  • Precyzyjny pomiar wszystkich reklam (w tym powierzchnie) w mieście wraz z określeniem położenia
  • Łatwy dostęp do zintegrowanej bazy danych przez przeglądarkę internetową
  • Raportowanie i obsługa procedur (np. zajęcie pasa drogowego pod reklamę)

Korzyści

  • Pełna informacja o skali chaosu reklamowego w mieście
  • Identyfikacja reklam nielegalnych i niezgodnych z uchwałą krajobrazową
  • Identyfikacja należnych opłat i kar z tytułu umieszczenia reklamy w przestrzeni publicznej, w tym pasie drogi
Przewiń do góry strony