FINN Sygnalista
FINN Sygnalista to internetowy system zgłaszania nieprawidłowości oraz do zarządzania i obsługi zgłoszeń.
Opis rozwiązania
Dostęp do demo systemu zgłaszania https://sygnalista.finn.pl/sodtest/.
- FINN Sygnalista to system zgłaszania nieprawidłowości oraz narzędzie do zarządzania zgłoszeniami od sygnalistów. Umożliwia przekazanie anonimowego zgłoszenia, nie wymaga od sygnalisty rejestrowania się i pozostawiania jakichkolwiek danych kontaktowych.
- FINN Sygnalista pozwala na zarządzanie zgłoszeniami i wyznaczenie osób odpowiedzialnych. Zgłoszenie trafia bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za obsługę zgłoszenia.
- Zarówno zgłoszenia jak i zarządzanie zgłoszeniami realizowane są przez przeglądarkę.
- System składa się z części dla sygnalisty i służy do zgłaszania nieprawidłowości oraz części dla osoby obsługującej zgłoszenia w urzędzie (zarządzanie, rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z sygnalistą, możliwość rejestrowania zgłoszeń telefonicznych i osobistych).
Parametry produktu
-
Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak
-
Kopia bezpieczeństwa danych Tak
-
Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak
-
Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak
-
Obsługa klienta w j. polskim Tak
-
Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie
-
Zgodność z normą ISO 27001 Tak
Funkcjonalności
- zarządzanie zgłoszeniami i wyznaczenie osób odpowiedzialnych
- zgłoszenie trafia bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za obsługę zgłoszenia
- zarządzanie, rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z sygnalistą
- możliwość rejestrowania zgłoszeń telefonicznych i osobistych
- możliwość zachowania anonimowości zgłaszającego
Korzyści
- wsparcie za pomocą środków technicznych we wdrożeniu dyrektywy w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii Europejskiej
- wsparcie dla procedur wewnętrznych
- zarządzanie, rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z sygnalistą
- bezpieczny kanał zgłoszeń
- absolutna poufność