Przejdź do zawartości

Finanse VULCAN wraz z modułem do ewidencji środków trwałych

Finanse VULCAN to aplikacja obsługująca wszystkie obszary codziennej pracy w księgowości, w tym środki trwałe.

Opis rozwiązania

Finanse VULCAN to wszechstronna aplikacja obsługująca wszystkie niezbędne obszary codziennej pracy w księgowości, bez konieczności przełączania się między modułami. Dostępna jest przez Internet bez konieczności instalowania aplikacji.
Finanse VULCAN to jedna aplikacja obsługująca wszystkie niezbędne obszary do codziennej pracy, bez konieczności przełączania się między różnymi modułami. Dzięki wdrożeniu aplikacji Finanse VULCAN, usprawnisz swoją bieżącą pracę gdyż z łatwością:

- zaimportujesz plan finansowy z aplikacji SIGMA, dzięki czemu nie musisz wprowadzać planu i jego zmian ręcznie;
- wystawisz dokumenty sprzedaży, jednorazowe oraz cyklicznie na podstawie umów sprzedaży, a dodatkowo powiążesz je z wpłatami od kontrahentów;
- wprowadzisz dokumenty zakupu, a także uregulujesz je korzystając z eksportu przelewów do banku, a także powiążesz je ze zdefiniowanym zamówieniem publicznym;
- dla nieterminowych płatności z pomocą aplikacji automatycznie naliczysz odsetki i wystawisz noty odsetkowe a także noty rekompensaty za koszty odzyskiwania należności (wraz z przeliczeniem wartości euro na złotówki);
- obsłużysz raporty kasowe i zaimportujesz wyciągi bankowe;
- wprowadzisz dokumenty zaliczki płatne gotówką i przelewem oraz powiążesz je z dokumentami zakupu a także rozliczysz;
- zaksięgujesz do dziennika wprowadzone dokumenty źródłowe korzystając z automatów księgowych;
- przygotujesz sprawozdania budżetowe i finansowe na podstawie wprowadzonych dokumentów księgowych, wraz z eksportem do programu Sigma i BeSTI@;
- utworzysz rejestr VAT i wygenerujesz jednolity plik kontrolny (JPK_V7M);
- dodatkowo w razie potrzeby wygenerujesz pozostałe jednolite pliki kontrolne (księgi rachunkowe, faktury, wyciągi bankowe);
- z pomocą prostego, konfigurowalnego zestawienia skontrolujesz poprawność i stan regulacji wszystkich rozrachunków;
- zaimportujesz listę płac przygotowaną przez Płace VULCAN z bezpośrednim księgowaniem do dziennika;
- zaimportujesz z Opłat VULCAN listę opłat z należnościami a także odeślesz informacje o regulacjach, odsetkach i umorzeniach na każde dziecko;
- zaimportujesz z Magazynu VULCAN dokumenty magazynowe do dokumentów księgowych;
- dzięki bezpośredniemu powiązaniu z modułem Środki trwałe VULCAN możesz liczyć na łatwe księgowanie naliczenia amortyzacji i operacji specjalnych na swoich środkach trwałych.

Kontrola budżetu oświaty
Architektura systemu wykorzystująca centralną bazę danych oraz wspólne słowniki, daje możliwość ujednolicenia zasad pracy. Pozwala to na tworzenie porównywalnych zestawień (np. zobowiązań) z podległych jednostek na potrzeby sprawnej i szybkiej analizy danych. Jeśli prowadzisz scentralizowaną obsługę finansową – wszystkie podległe jednostki będą miały spójną definicję dla raportów budżetowych i finansowych a także jednolity plan kont.
Finanse VULCAN pozwalają na przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zdalnie – przez Internet, bez konieczności odwiedzania kontrolowanych placówek.
Wgląd w szczegóły operacji finansowych podległych jednostek to gwarancja bieżącej kontroli i bezpieczeństwo prowadzonych finansów. To także możliwość szybkiego wykrycia błędów księgowych, nadużyć finansowych czy przekroczonych terminów płatności.
Bieżąca kontrola realizacji planu finansowego
W każdym momencie możesz zweryfikować realizację planów finansowych – na podstawie wprowadzanych na bieżąco przez użytkowników danych. Jako dyrektor jednostki także możesz to sprawdzić, bez konieczności angażowania swoich pracowników – wystarczy odpowiednio przygotowany szablon ustawień przez księgowość.
Wielowymiarowa i wieloletnia analiza danych
Programy dają możliwość tworzenia analiz porównawczych i wyszukiwania oszczędności (np. poprzez porównanie konkretnego wydatku między wszystkimi szkołami).

Moduł Środki trwałe współpracujący z Finansami VULCAN pozwala na prowadzenie kartotek środków trwałych, tworzenie planów amortyzacyjnych, naliczanie odpisów oraz automatyczne sporządzanie dokumentów księgowych. Jest bezpośrednio powiązany z aplikacją Finanse VULCAN. Umożliwia to automatyczne księgowanie operacji na kontach księgowych przypisanych do konkretnych środków trwałych, bez konieczności osobnego wprowadzania tych samych danych do obu aplikacji. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić czas oraz umożliwia przeglądanie dokumentów księgowych bezpośrednio z modułu Środki trwałe VULCAN.

Środki trwałe VULCAN pozwalają też na wycofanie operacji naliczenia amortyzacji. W aplikacji możliwe jest również wygenerowanie planu amortyzacji dla każdego ze środków trwałych – na cały okres użytkowania.
Moduł Środki trwałe VULCAN pozwala na prowadzenie kartotek środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. W kartotekach możliwe jest wystawianie niezbędnych dokumentów związanych z operacjami przeprowadzanymi na majątku, takimi jak: przyjęcie, modernizacja, zmiana stawki amortyzacyjnej, naliczenie amortyzacji, odłączenie składowej, likwidacja środka trwałego.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Nie 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Nie 

Funkcjonalności

  • zaimportujesz plan finansowy z aplikacji SIGMA, dzięki czemu nie musisz wprowadzać planu i jego zmian ręcznie
  • wystawisz dokumenty sprzedaży, jednorazowe oraz cyklicznie na podstawie umów sprzedaży, a dodatkowo powiążesz je z wpłatami od kontrahentów
  • wprowadzisz dokumenty zakupu, a także uregulujesz je korzystając z eksportu przelewów do banku, a także powiążesz je ze zdefiniowanym zamówieniem publicznym
  • obsłużysz raporty kasowe i zaimportujesz wyciągi bankowe
  • przygotujesz sprawozdania budżetowe i finansowe na podstawie wprowadzonych dokumentów księgowych, wraz z eksportem do programu Sigma i BeSTI@

Korzyści

  • Pozwala to na tworzenie porównywalnych zestawień (np. zobowiązań) z podległych jednostek na potrzeby sprawnej i szybkiej analizy danych
  • pozwalają na przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zdalnie – przez Internet, bez konieczności odwiedzania kontrolowanych placówek
  • Wgląd w szczegóły operacji finansowych podległych jednostek to gwarancja bieżącej kontroli i bezpieczeństwo prowadzonych finansów. To także możliwość szybkiego wykrycia błędów księgowych, nadużyć finansowych czy przekroczonych terminów płatności
  • Ewidencja środków trwałych we wszystkich jednostkach organizacyjnych JST
Przewiń do góry strony