Przejdź do zawartości

EKOSTRAŻNIK

System kontroli prawidłowej segregacji odpadów przez mieszkańców dla gmin i zakładów komunalnych.

Opis rozwiązania

System EKOSTRAŻNIK przewiduje rozwiązania dla wymaganych zadań w zakresie kontroli segregacji odpadów. Jest to złożona platforma pozwalająca na synchroniczną i zautomatyzowaną pracę pracowników w terenie i biurze.

EKOSTRAŻNIK jest najbardziej optymalnym na rynku rozwiązaniem dla gmin, które chcą wygodnie i skutecznie realizować obowiązek kontroli segregacji odpadów, nie ponosząc przy tym nadmiernie wysokich kosztów. Wdrożenie systemu pozwoli również wykazać się przed mieszkańcami z realizacji kontroli i identyfikacji niewłaściwej segregacji oraz uniknąć zarzutu zaniechania przy konieczności podniesienia opłat.

EKOSTRAŻNIK to nie tylko system kontroli, ale również narzędzie do edukacji mieszkańców. Świadomość podleganiu kontroli i ryzyku ponoszenia dodatkowych opłat skutecznie motywuje mieszkańców do rzetelnej segregacji śmieci, a nawet do wpływania na sąsiedztwo i otoczenie. EKOSTRAŻNIK składa się z aplikacji mobilnej oraz webowej.

EKOSTRAŻNIK – Aplikacja mobilna

Aplikacja EKOSTRAŻNIK pozwala firmom wywozowym sprawnie rejestrować nieprawidłowości w segregacji odpadów. Funkcje aplikacji umożliwiają pracownikom wygodną obsługę w terenie:
• Moduł rejestracji zdarzenia z podpowiedziami
• Podział frakcji zgodnie z przyjętymi w gminie zasadami
• Oficjalna baza lokalizacji
• Skaner kodów QR
• Możliwość zapisywania stanu kubłów
• W trybie offline zapisuje się zgłoszenie jako oczekujące i aktualizuje bazę po połączeniu z Internetem

Rodzaje zgłoszeń:
• Nieprawidłowa segregacja
• Brak pojemnika
• Uszkodzony pojemnik
• Brak dojazdu do pojemnika
• Przeładowany pojemnik
• Inne

EKOSTRAŻNIK – aplikacja webowa

Ewidencja kontroli w panelu administracyjnym pozwala na sprawną obsługę zgłoszeń. Przesyłanie zgłoszeń spełnia wymogi informowania przez firmy wywozowe o nieprawidłowościach.
• Ewidencja kontroli w aplikacji webowej
• Inwentaryzacje
• Kontrola wspólnot i lokali
• Naklejki z kodami QR
• Raporty ilościowe

Wdrożenie i administrowanie systemem:
• Aktywacja systemu nie wymaga dodatkowego oprogramowania.
• Obsługa systemu odbywa się z poziomu aplikacji webowej oraz mobilnej
• Nowoczesny, łatwy w obsłudze panel.
• Dostawca zapewnia szkolenie z systemu.
• Na życzenie Klienta dostawca przygotowuje projekt naklejek ostrzegawczych, które informują mieszkańców o przeprowadzonej kontroli

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Nie 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Nie 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Nie 

Funkcjonalności

  • Kontrola prawidłowej segregacji odpadów
  • Generowanie raportów uprawniających do wszczęcia postępowania administracyjnego
  • Kody QR na pojemniki i worki
  • Inwentaryzacja pojemników w gminie

Korzyści

  • Automatyzacja procesu kontroli segregacji odpadów
  • Edukacja mieszkańców w zakresie selektywnej segregacji odpadów
  • Wypełnienie ustawowego obowiązku dotyczącego przeprowadzenia kontroli w gminie
  • Optymalne rozwiązanie w przystępnej cenie
Przewiń do góry strony