CloudPBX
CloudPBX - nowoczesna, wirtualna centrala telefoniczna IP-PBX zmieniająca telefonię w organizacji
Opis rozwiązania
CloudPBX jest usługą oferującą przedsiębiorstwom i instytucjom możliwość korzystania z zaawansowanej telefonii bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów inwestycyjnych. Oferta CloudPBX umożliwia budowanie i udoskonalanie profesjonalnej komunikacji telefonicznej przy minimalnych wydatkach, wymagając jedynie dostępu do łącza internetowego. To kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia łatwe zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, przyczyniając się do wzrostu efektywności i zadowolenia dzwoniących.
Parametry produktu
-
Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak
-
Kopia bezpieczeństwa danych Tak
-
Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak
-
Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak
-
Obsługa klienta w j. polskim Tak
-
Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie
-
Zgodność z normą ISO 27001 Nie
Funkcjonalności
- Aranżacja ruchu telefonicznego przychodzącego i wychodzącego
- Kolejkowanie, menu głosowe, zakresy czasowe, syntezator mowy
- Nagrywanie rozmów, monitoring i raportowanie danych
- Szyfrowane połączenia głosowe
Korzyści
- Automatyzacja dystrybucji ruchu telekomunikacyjnego
- Optymalizacja kosztów i brak nakładów inwestycyjnych w infrastrukturę Telco
- Wyniesienie odpowiedzialności za działanie systemu telekomunikacyjnego do operatora
- Zwiększenie dostępności oraz komfortu obsługi petenta
- Elastyczność skalowalność i mobilność rozwiązania w chmurze opartego na technoligii VoIP
- Bezpieczeństwo transmisji i danych