CloudPBX
Usługa centrali telefonicznej poprawiająca jakość komunikacji z pracownikami i mieszkańcami.
Opis rozwiązania
CloudPBX to usługa centrali telefonicznej. Dzięki niej wyeliminujesz problemy telefoniczne z zajętością Twojego numeru i kierowaniem połączeń. Zaprezentuj podmiot profesjonalnymi zapowiedziami, twórz scenariusze połączeń, umieść na stronie www guzik dzwonienia lub zorganizuj własne CallCenter. Nie potrzebujesz kosztownej centrali telefonicznej aby cieszyć się komunikacją i wykorzystywać nowoczesne usługi telekomunikacyjne.
Wszystko to możesz zrealizować tylko przy wykorzystaniu usługi centrali CloudPBX, telefonów VoIP oraz sieci Internet.
CloudPBX, to umowa na czas nieokreślony, którą w każdej chwili możesz przerwać bez konsekwencji. Wygodnie przenosisz numery stacjonarne do CloudPBX, kupujesz telefony VoIP i możesz profesjonalnie obsłużyć swoich interesantów.
Połączenia wewnętrzne - dzięki centrali telefonicznej możesz komunikować się w obrębie własnej, wewnętrznej numeracji bez ponoszenia kosztów połączeń. Usługa w chmurze gwarantuje ci przy tym niezależność lokalizacyjną. Możesz wygodnie pracować zdalnie także z telefonem stacjonarnym.
Przeadresowanie połączenia - możesz przekierowywać połączenia przychodzące na dowolny numer. Przekierowanie może odbywać się w trzech przypadkach - natychmiast, gdy jesteś zajęty lub gdy jesteś nieobecny.
Transferowanie i przechwytywanie połączeń - podstawowa usługa każdej centrali telefonicznej - przekazanie połączenia przychodzącego na dowolny telefon lub numer lokalny w obrębie Twojej centrali w trybie bezpośrednim lub z zapowiedzią.
Kolejkowanie połączeń - mechanizm kolejkowania połączeń, który obsługuje duże natężenie połączeń przychodzących. Kolejka kieruje połączenia przychodzące do konsultantów według wybranej przez Ciebie strategii.
Menu głosowe - to proste narzędzie do tworzenia IVR. Do budowy menu głosowych możesz wykorzystywać własne zapowiedzi słowne lub syntezator mowy. Połączenia trafiające do menu głosowego możesz kierować w zależności od cyfr jakie dzwoniący wybrał na tle zapowiedzi słownej.
Kierowanie ruchem - możesz kierować połączenia przychodzące na podstawie prefiksu oraz czasu. Możesz także tworzyć plany numeracyjne (dyskryminatory) dla swoich terminali.
Blokada połączeń przychodzących - masz ważne spotkanie? Nie życzysz sobie żadnych telefonów? Jeśli nie chcesz odbierać połączeń przychodzących możesz aktywować usługę "nie przeszkadzać".
Poczta głosowa - możesz odsłuchiwać wiadomości pozostawione przez dzwoniących na twojej skrzynce głosowej, lub mogą być one wysyłane bezpośrednio na Twój e-mail.
Wirtualny faks (fax2mail oraz web2fax) - jeśli ktoś poprosi Cię o sygnał faksu, możesz skierować połączenie na Twój wirtualny faks. CloudPBX wyśle taki faks na Twój e-mail w postaci pliku pdf. Poprzez panel zarządzający Twoim PBX-em możesz także wysłać plik pdf jako faks.
Połączenia konferencyjne - konferencje są realizowane na zasadzie pokoju konferencyjnego. Abonenci, dzwoniąc na numer konferencji trafiają do pokoju konferencyjnego i słyszą się wzajemnie. Dostęp do pokoju konferencyjnego może być chroniony kodem PIN.
Bramka SMS - masz możliwość wysyłania wiadomości SMS do sieci komórkowych z panelu zarządzania centralą.
Obsługa telefonów sekretarskich z konsolami - CloudPBX pozwala na monitorowanie abonentów Twojego PBX (wolny, zajęty, dzwoni), używając technologi BLF.
Syntezator mowy - Tworzenie własnych zapowiedzi głosowych wreszcie staje się proste. Wystarczy wpisać tekst a syntezator mowy wygeneruje doskonałej jakości zapowiedź głosową.
Muzyka na czekanie - wyrzucamy pozytywki i wszelkie piszczałki. Transfer połączenia lub oczekiwanie w kolejce jest urozmaicone przez wysokiej jakości muzykę. Jeśli chcesz, możesz zastosować również własny ulubiony utwór.
Własne zapowiedzi słowne - możesz wykorzystywać własne pliki z nagraniami dźwiękowymi np. w tworzeniu menu głosowych.
Nagrywanie rozmów - możesz aktywować nagrywanie rozmów u konkretnych abonentów lub możesz nagrywać wszystkie rozmowy zewnętrzne. Sam w wygodny sposób zarządzasz plikami nagrań.
Blokada niechcianych numerów (BLACKLIST) - nie życzysz sobie telefonów z wybranych numerów? Zastosuj mechanizm BlackListy i zablokuj połączenia z wybranych numerów telefonów. Ten prosty mechanizm uchroni Cię przed uciążliwym spamem telefonicznym.
Billing online - dostęp do billingów połączeń przychodzących i wychodzących w czasie rzeczywistym. W aplikacji zarządzającej możesz przeglądać wyszukiwać, eksportować rekordy billingowe oraz monitorować koszty połączeń.
Parametry produktu
-
Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak
-
Kopia bezpieczeństwa danych Tak
-
Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak
-
Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak
-
Obsługa klienta w j. polskim Tak
-
Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Tak
-
Zgodność z normą ISO 27001 Nie
Funkcjonalności
- Eliminuje koszty zakupu i utrzymania centrali telefonicznej.
- Profesjonalny i nowoczesny system telekomunikacji głosowej.
- Umowa na czas nieokreślony, którą w każdej chwili można zakończyć bez okresu wypowiedzenia.
- Praca zdalna z telefonem stacjonarnym.
Korzyści
- Profesjonalna obsługa telefoniczna interesantów.
- Obniżenie kosztów utrzymania telefonii stacjonarnej.
- Wygoda obsługi i zarządzania systemem telekomunikacyjnym.
- Jeden system telekomunikacyjny może obsługiwać wiele podmiotów.