Przejdź do zawartości

Budżetowe rozwiązanie OnyxGO - bilet na karcie bankowej

Terminale płatnicze umożliwiające kupno przejazdu bez potrzeby wydania fizycznego biletu. Bilet jest na karcie bankowej.

Opis rozwiązania

Pasażer po wejściu do autobusu może kupić bilet, płacąc kartą bankową, ale bez potrzeby doręczenia fizycznego (papierowego) biletu. Kupno biletu jest powiązane z daną kartą płatniczą, a właściwie jej tokenem. Podczas kontroli biletów pasażer zbliża kartę płatniczą do urządzenia kontrolerskiego i wówczas kontroler może stwierdzić, czy za tą kartą „stoi” ważny bilet.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Tak 

Funkcjonalności

  • bilet na karcie bankowej (drukowanie biletu niepotrzebne)
  • zdalne zarządzanie terminalami z poziomu przeglądarki
  • dane w czasie rzeczywistym i obszerne raporty sprzedażowe
  • dedykowana aplikacja mobilna dla kontrolerów
  • komunikaty tekstowe i głosowe w wielu językach w tym polskim
  • możliwość wkomponowania karty miejskiej

Korzyści

  • krótki czas wdrożenia (nawet w 2 miesiące)
  • zaledwie ułamek ceny innych systemów biletowych
  • wygoda dla pasażerów
  • brak potrzeby inwestowania w drogie automaty biletowe
Przewiń do góry strony