Przejdź do zawartości

BOTWISE

BOTWISE to baza wiedzy dedykowana dla działów obsługi klienta w miejskich contact center i jednostkach samorządu.

Opis rozwiązania

BOTWISE to inteligentna baza wiedzy i rozwiązanie chatbotowe, które umożliwia samorządom efektywne zarządzanie wszystkimi informacjami, których potrzebują mieszkańcy. Wspieramy głównie działy contact center, miejskie infolinie i jednostki obsługujące zapytania i sprawy mieszkańców. Pozwalamy przyspieszyć odpowiedzi i zautomatyzować część zapytań w kanałach głosowych i pisanych.

Zapraszam do przeczytania case study z Urzędu Miejskiego w Poznaniu -> https://www.botwise.io/pl/blog/case-study-miasto-poznan

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Nie 

Funkcjonalności

  • Zarządzanie wiedzą
  • Chatbot
  • Automatyzacja komunikacji

Korzyści

  • Krótszy czas rozwiązywania spraw mieszkańców
  • Podniesienie efektywności miejskiego centrum kontaktu
  • Automatyzacja części spraw urzędowych
Przewiń do góry strony