Przejdź do zawartości

BEST Asystent

BEST Asystent to nowoczesny program budżetowy dla Skarbników w Jednostkach Samorządu Terytorialnego

Opis rozwiązania

BEST Asystent – program dla Skarbników JST, służący do pracy nad budżetem.
Dzięki zaawansowanym funkcjom wyręcza Skarbnika w wielu pracach, które ten do tej pory musiał wykonywać ręcznie – w Excelu, na kartce lub w programie rządowym BeSTi@. To rozwiązanie, dzięki któremu najbardziej pracowity okres w roku Skarbnika – listopad – nie będzie wiązał się z koniecznością zostawania w pracy po godzinach.
Podczas projektowania BEST Asystenta przyświecała nam myśl, by program był maksymalnie intuicyjny i łatwy w obsłudze. Tak, aby poradzili sobie z nim wszyscy Skarbnicy i Pracownicy Wydziałów Finansowych, niezależnie od wieku czy biegłości w obsłudze komputera.
Dodatkowymi wartościami, jeszcze bardziej ułatwiającymi korzystanie z programu, są:
- onboarding – szkolenie wprowadzające, podczas którego Ekspert tłumaczy przyszłemu użytkownikowi działanie programu, pokazuje „na żywo”, jak korzystać z poszczególnych funkcji, aby w pełni wykorzystać ich potencjał
- obsługa Ekspertów na chacie – przez cały czas na chacie dostępni są Eksperci, którzy natychmiast rozwiązują wszelkie problemy techniczne i merytoryczne użytkowników.
Najważniejsze czynności, które Skarbnik może wykonać w programie BEST Asystent, to m.in. (większość z tych funkcjonalności nie jest dostępna w alternatywnych rozwiązaniach dostępnych na rynku):
- szybkie i łatwe wprowadzanie zmian do budżetu,
- automatyczne generowanie uzasadnień, uchwał i załączników,
- sprawdzanie poprawności dokumentu pod kątem technicznym i merytorycznym (wychwytywanie błędów, takich jak brak zrównoważenia budżetu, błędnie wpisane dochody z opłat i kar przekazanych na ochronę środowiska etc.).
Ponadto BEST Asystent oferuje innowacyjną funkcjonalność – autoprojekt. Na podstawie bieżącego budżetu i sprawozdania, danych o jednostkach, zadaniach i układzie dokumentów planistycznych z BeSTii, udziałów w PIT, CIT i subwencji program przygotuje projekcję budżetu. To gotowy szkic, który czeka na Skarbnika i wymaga jedynie uzupełnienia o indywidualne dane jednostki.
Wygenerowany dokument jest elastyczny i Skarbnik może w nim pracować tak, jak mu wygodnie – przeliczać dane w oparciu o PKB, inflację, średnią trzyletnią lub przewidywane wykonanie roku poprzedniego.
Dzięki autoprojektowi Skarbnik może rozpocząć pracę nad budżetem już przed sezonem projektowym, bez konieczności czekania do listopada. Uniknie w ten sposób stresu, że na przygotowanie całego projektu ma tylko 2 tygodnie.
Ponadto program posiada liczne funkcjonalności, które jeszcze bardziej ułatwią Skarbnikowi pracę nad projektem budżetu – wyszukiwarka ułatwiająca znalezienie wybranych pozycji, możliwość scalania kosztów z konkretnej inwestycji, opcja dodawania tabel, pisania komentarzy czy flagi ułatwiające nawigację po dokumencie podczas jednoczesnej pracy w dokumencie przez kilka osób.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Nie 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Nie 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Nie 

Funkcjonalności

  • KREATOR BUDŻETU Nie musisz zastanawiać się, od czego zacząć – nasz kreator w kilku krokach przeprowadzi Cię przez proces tworzenia budżetu i wykona za Ciebie większość pracy w kilka minut. Otrzymasz edytowalny plik, który uzupełnisz swoimi danymi i GOTOWE
  • UZASADNIENIE DO PROJEKTU BUDŻETU - Program w kilka minut wygeneruje uzasadnienie do projektu budżetu. Narzędzie wygeneruje również uchwałę i komplet załączników.
  • WPROWADZANIE ZMIAN DO BUDŻETU - W kilka minut w BEST Asystencie można wprowadzić zmiany do budżetu. Na podstawie modyfikacji narzędzie wygeneruje gotowe dokumenty: uzasadnienie, uchwałę i komplet załączników.

Korzyści

  • Zwiększona efektywność: BEST Asystent znacznie przyspieszy procesy zarządzania budżetem, redukując czas potrzebny na wprowadzanie danych
  • Automatyzacja procesów: BEST Asystent pozwala na automatyzację wielu zadań, takich jak generowanie raportów czy monitorowanie wydatków, co pozwala pracownikom skupić się na bardziej skomplikowanych aspektach zarządzania budżetem.
  • Zasoby edukacyjne: BEST Asystent oferuje szkolenia i zasoby edukacyjne, które pomagają użytkownikom zrozumieć i efektywnie korzystać z oprogramowania.
Przewiń do góry strony