Przejdź do zawartości

Aplikacja mobilna mMieszkaniec

Aplikacja do różnych form komunikacji z mieszkańcami

Opis rozwiązania

Jesteśmy firmą specjalizującą się w tworzeniu e-usług dedykowanych samorządom, wspierających procesy partycypacji społecznej i komunikację z mieszkańcami, przedsiębiorcami i inwestorami za pośrednictwem Internetu (e-usługi w trybie SaaS).

Jednym z naszych flagowych produktów jest aplikacja mobilna mMieszkaniec (wcześniej Transparentne JST).

Najważniejszą funkcjonalnością są powiadomienia PUSH o aktualizacjach i działaniach związanych z modułami aplikacji, a są to:

- OGŁOSZENIA pozwalające informować mieszkańców o tym co dzieje się w mieście (gminie),

- ZGŁOSZENIA umożliwiające otrzymywać od mieszkańców zgłoszenia o awariach, usterkach i barierach architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami,

- KOSNULTACJE SPOŁECZNE - rozwiązanie pozwalające na realizację on-line większości ustawowo wymaganych od JST form konsultacji społecznych, pozostawiając przy tym miejsce na indywidualizację i budowanie dowolnej ilości ankiet konsultacyjnych w ramach różnorodnych obszarów,

- KIEDY ODPADY – moduł pozwalający informować mieszkańców o harmonogramie wywozu odpadów dla wpisanych lokalizacji, prawidłowej gospodarce odpadami, zgłaszać nieprawidłowości przy wywozie oraz odnajdywać punkty PSZOK,

- DOSTĘPNY SAMORZĄD - moduł ułatwia mieszkańcom, w szczególności osobom ze szczególnymi potrzebami, znalezienie odpowiednich informacji o dostępności obiektów/miejsc publicznych. Na mapie samorządu wskazane jest jakie udogodnienia (bariery) posiada obiekt/miejsce np. podjazd.

Wszystkie informacje o wydarzeniach, terminach odbioru odpadów oraz konsultacjach dostępne są również w Kalendarzu, dzięki czemu mieszkaniec ma zagregowane dane w jednym miejscu. Samorząd może również dodać przekierowania do stron i aplikacji zewnętrznych.

Cały czas rozwijamy nasze narzędzia, aby świadczyć e-usługi dla mieszkańców JST w jak najbardziej funkcjonalny sposób oraz ułatwiać i przyspieszać kontakt między samorządem a mieszkańcami, dlatego co jakiś czas pojawiają się w aplikacji nowe funkcjonalności.

Stawiamy na:
- bezpieczeństwo przetwarzania i magazynowania danych naszych klientów i mieszkańców,

- współpracę – wspólne wypracowywanie satysfakcjonujących rozwiązań dla JST na podstawie potrzeb i informacji zwrotnej od klientów,

- kompleksowość - usług (posiadamy oprogramowanie wspomagające przeprowadzenie wielu procesów interakcji urząd – mieszkaniec i zarządzanie każdą z usług polega na podobnych mechanizmach) oraz każdej usługi (bierzemy pod uwagę różne preferencje i cechy JST i nasze usługi składają się z różnorodnych rozwiązań).


Zachęcamy do odwiedzania naszej strony https://jstonline.pl oraz profilu na Facebooku https://www.facebook.com/innowacyjnejst.

Parametry produktu

  • Integracja z innym oprogramowaniem (API) Nie 

  • Kopia bezpieczeństwa danych Tak 

  • Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak 

  • Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak 

  • Obsługa klienta w j. polskim Tak 

  • Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie 

  • Zgodność z normą ISO 27001 Nie 

Funkcjonalności

  • publikowanie ogłoszeń i aktualności w aplikacji oraz w formie powiadomień PUSH, bez możliwości ich komentowania przez mieszkańców
  • publikacja alertu
  • otrzymywanie zgłoszeń od mieszkańców o usterkach i awariach lokalnych oraz barierach architektonicznych
  • mapa zgłoszeń filtrowana według statusów zgłoszeń
  • dowolne konfigurowanie kategorii ogłoszeń i zgłoszeń
  • wysyłanie powiadomień o nowych konsultacjach społecznych oraz możliwość ich wypełnienia bezpośrednio w aplikacji
  • harmonogram wywozu odpadów dla wpisanych lokalizacji oraz personalizowane powiadomienia PUSH o terminach odbiorów
  • sekcja edukacyjna z wyszukiwarką rodzajów odpadów oraz możliwość dodawanie PSZOKów i innych punktów na mapie przez JST
  • mieszkańcy mogą sprawdzić dostępność miejsc/budynków publicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami
  • dostępny Kalendarz, w którym znajdują się informacje agregowane z poszczególnych modułów

Korzyści

  • szybki kontakt z mieszkańcami
  • oszczędność - powiadomienia PUSH tańsze niż SMS
  • edukacja na temat segregacji odpadów
  • promocja partycypacji
  • zarządzanie zgłoszeniami o usterkach miejskich
Przewiń do góry strony