Przejdź do zawartości
Osoba używająca komputera, z przodu grafika przedstawiająca wizualizację miasta z technologiami

Jak zgłosić zapotrzebowanie na produkt, którego nie znalazłeś na Giełdzie Miejskich Technologii?

10.03.2023 Przykłady wdrożeń

Giełda Miejskich Technologii zawiera w swoim katalogu prawie 200 rozwiązań technologicznych dedykowanych samorządom. Dostępne tam innowacje są często efektem współpracy samorządów, identyfikujących nowe wyzwanie lub zapotrzebowanie oraz sektora prywatnego, oferującego rozwiązanie technologiczne. W rozwoju kooperacji B2G niezwykle istotny pozostaje komunikacja i dialog pozwalający na wykrycie „białych plam".  

Przygotowana baza stanowi odpowiedź na długą listę zadań własnych samorządu, oferując produkty w szerokim spektrum kategorii: administracja, bezpieczeństwo, mieszkańcy i jakość życia, zarządzanie projektami i produktywność, transport i elektromobilność, infrastruktura, energetyka i środowisko. Jeśli jednak dostrzegasz potrzebę nowego rozwiązania, w ramach konta dla samorządów przygotowaliśmy dedykowany formularz.  

W formularzu możesz wybrać jedną z gotowych kategorii produktu lub jej nie określać, jeśli zgłaszane zapotrzebowanie wykracza poza zakres przygotowanej listy. Następnie określ jakie cechy powinien mieć produkt oraz jak chciałabyś go wykorzystać. Sprecyzowana grupa użytkowników oraz przewidywany sposób eksploatacji przez urzędników lub mieszkańców pozwolą na lepsze dopasowanie rozwiązania technologicznego.  Istnieje również możliwość określenia funkcjonalności podstawowe, jak na przykład integracja z innym oprogramowaniem (API) czy zgodność z normą ISO 27001 lub zdefiniowania funkcjonalności dodatkowych.  

Zachęcamy do skorzystania z przygotowanego formularza, aby uzyskać pomoc w poszukiwaniu rozwiązania.  

 

Przewiń do góry strony