Jak otrzymać grant na testowanie produktu w gminie?
Giełda Miejskich Technologii oferuje miastom szeroki katalog sprawdzonych produktów odpowiadających na rozmaite miejskie potrzeby. Znajdziesz tu rozwiązania IT, które usprawnią funkcjonowanie urzędów w obszarach: komunikacji z mieszkańcami, zarządzania infrastrukturą, planowania transportu publicznego, zarządzania energią i wielu innych.
Dzięki temu w prosty sposób porównasz dostępne na rynku rozwiązania smart city, ocenisz ich funkcjonalności i korzyści płynące z wdrożenia. Możesz także sprawdzić referencje wystawione dostawcy przy wcześniejszych miejskich wdrożeniach. Ponadto, każda gmina ma szansę przetestować bez żadnych dodatkowych opłat wybrany produkt dostępny w katalogu dzięki mikrograntowi pokrywającemu koszty okresu testowania (od 6 do 12 miesięcy).
Aby otrzymać grant i sprawdzić w praktyce działanie konkretnego produktu zarejestruj profil na platformie, a następnie wybierz interesujący Cię produkt z katalogu i złóż wniosek w jednym z zaplanowanych naborów. Pamiętaj, żeby przed wysłaniem wniosku zapoznać się z kursem “Jak rozmawiać z firmą technologiczną? Modelowa współpraca samorządu z biznesem”, który znajdziesz w Bazie Wiedzy. Jego ukończenie jest wymagane przy złożeniu aplikacji.
Gminy, które uzyskają najwyższą liczbę punktów, otrzymają możliwość korzystania bezpłatnie z danego produktu nawet przez rok. Granty w każdym naborze przyznawane są do wyczerpania środków, a niewykorzystane środki przechodzą do kolejnej tury.
Zobacz krótki film instruktażowy, który przeprowadzi Cię przez proces złożenia wniosku. Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie projektu.