Start I naboru wniosków grantowych dla samorządów
Już dziś rusza I nabór wniosków grantowych dla samorządów! Gminy, które złożą wnioski mają szansę na przetestowanie bezpłatnie dowolnego produktu dostępnego na platformie. Nabór potrwa przez najbliższe dwa tygodnie do 30 października. Sprawdź ofertę produktów w katalogu i testuj wybrany z nich w swoim mieście dzięki dedykowanemu grantowi.
Giełda Miejskich Technologii to platforma, która ma ułatwić samorządom znalezienie odpowiedniego rozwiązania technologicznego i umożliwić sprawdzenie jego działania w praktyce bez ponoszenia kosztów. Po zakończonym okresie testowym gminy będą mogły łatwiej podjąć decyzję o chęci dalszej współpracy z dostawcą rozwiązania.
W katalogu znajdują się dostępne na rynku produkty cyfrowe w modelu usługowym, możliwe do wdrożenia i przetestowania w gminie w okresie od 6 do 12 miesięcy. Na platformie mogą zostać opublikowane wyłącznie oferty, których koszt w okresie testowym nie przekracza wysokości mikrograntu, tj. 50 tysięcy złotych. Gmina chcąca skorzystać z wybranego produktu w ramach grantu nie musi więc ponosić dodatkowych wydatków.
O otrzymanie mikrograntu może ubiegać się każda gmina w Polsce. Aby to zrobić należy zarejestrować profil na platformie, wybrać produkt i wypełnić wniosek grantowy online, który dostępny jest po zalogowaniu do Giełdy Miejskich Technologii. Granty dla samorządów będą przyznawane do wyczerpania puli środków w danym naborze. W każdym z nich jest do rozdysponowania aż 300 tysięcy zł. Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji do uzyskania mikrograntu są dostępne w Regulaminie projektu.
Nie zwlekaj - wybierz rozwiązanie, które usprawni Twoje miasto i sprawdź jego działanie w praktyce!