Rusza VII nabór – ostatnia szansa na zdobycie grantu
Rozpoczynamy VII nabór wniosków grantowych! To ostatnia możliwość dla gmin, aby zyskać szansę na bezpłatne przetestowanie dowolnego rozwiązania dostępnego na platformie dzięki grantom o wysokości do 50 tysięcy złotych. Wnioski można składać od 4 do 17 września 2023.
Gminy, które nie otrzymały do tej pory finansowania w żadnym z naborów, mogą ponownie zaaplikować o grant pozwalający na testowanie wybranego produktu z katalogu. Aby złożyć wniosek, wystarczy zarejestrować profil na platformie, wybrać odpowiednie rozwiązanie i wypełnić wniosek grantowy online. Na platformie opublikowanych zostało już ponad 220 rozwiązań informatycznych dedykowanych dla miast, usprawniających ich funkcjonowanie w obszarach takich jak zarządzanie dokumentacją, gospodarka odpadami i zużycie mediów, komunikacja z mieszkańcami, czy zarządzanie transportem publicznym. Samorządy mogą więc wybierać spośród szerokiej gamy dostępnych rozwiązań. Wśród wielu ofert z pewnością znajdziesz najlepsze rozwiązanie dla Twojego samorządu!
Ocena złożonych wniosków będzie przeprowadzona na podstawie poziomu deklarowanego zaangażowania pracowników JST, oczekiwanego wpływu wdrożenia na poprawę efektywności pracy urzędu oraz kompletności informacji o stosowanej w urzędzie infrastrukturze informatycznej. Szczegółowe informacje na temat zasad przyznawania grantów znajdziesz w Regulaminie projektu.
Przed złożeniem wniosku warto zrealizować kurs online „Jak rozmawiać z firmą technologiczną? Modelowa współpraca samorządu z biznesem”, którego ukończenie jest jednym z warunków otrzymania grantu. Kurs można znaleźć w Bazie wiedzy.